در زمینه انتصابات و سایر اقدامات هم بنده و هم آقای شهردار در چارچوب قانون عمل می کنیم و البته به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم به کسی تهمتی زده شود
کد خبر: ۱۴۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 09 December 2015
اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اتهام زنی برخی رسانه ها علیه مسئولان استانی و شهری گفت: برخی به اتهام زنی و فرافکنی علیه افراد علاقه مندند، بنده به این اتهام زنی ها اعتقادی ندارم.

فرماندار اهواز در خصوص اتهامات وارده به مسئولان پس از انتصابات اظهارنظر کرد: وقتی به کسی اتهام حمایت از فلان جریان زده می شود که وی مثلاً از 10 انتصاب 8 انتصاب را از یک جناح انجام داده باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان اهواز گفت: در زمینه انتصابات و سایر اقدامات هم بنده و هم آقای شهردار در چارچوب قانون عمل می کنیم و البته به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم به کسی تهمتی زده شود و معتقدم ملاک و معیار باید قانون باشد.

وی با تاکید بر رعایت موازین قانونی ادامه داد: وقتی شخصی حکم انفصال از خدمت نداشته باشد نمی توان گفت که نباید وی را به کار گرفت.

ارزانی با تاکید بر اینکه نباید بی دلیل به افراد اتهام زده شود گفت: همچنین نمی شود کسی را که حتی اگر اشتباهی کرده باشد، تا آخر عمر متهم کرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، باید سعی شود افراد را به سمت نظام اسلامی جذب کنیم و ما با فردی که از خط قرمز نظام عبور نکرده باشد مشکلی نداریم.

ارزانی در مورد تجمعات قانونی هم گفت: وظیفه فرمانداری تامین امنیت تمامی تجمعات و سخنرانی های قانونی بدون در نظر گرفتن نگاه های سیاسی است. وقتی مجموعه ای از نظام به این برنامه ها مجوز قانونی می دهد لذا وظیفه من تامین امنیت آنها است.

فرماندار اهواز عنوان کرد: ظاهراً همه خواب هستند و این آقایان بیدار. این دوستان دلسوز کجا بودند که دلواپسی هایشان پس از آغاز به کار این دولت شروع شده است.

وی گفت: بنده معمولا با رسانه ها برخوردی نمی کنم اما اگر این روند اتهام زنی های ناروا ادامه داشته باشد با این آقایان برخورد قانونی خواهیم کرد.

ارزانی در پایان گفت: من در هر حالتی وظیفه قانونی خودم را انجام می دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار