فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 200 قلم لوازم خانگی به ارزش یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اموال مسروقه کشف شده توسط نیروی انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان گفت: یکی از عملکردهای مثبت پلیس آگاهی شهرستان چالوس دست‌گیری باند سارقان منازل ویلایی و خوش‌نشینان بود که در این راستا هفت دستگاه منزل مسکونی با 200 قلم لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

وی از کشف و ضبط 14 دستگاه خودروی سرقتی شامل نیسان، پیکان و پیکان‌وانت در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: بنا به اخبار واصله از منابع مخبرین مبنی بر فعالیت باند سارقان خریداران خودروها در شهرستان چالوس که در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، اکیپی از کارآگاهان ویژه با تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی موفق به شناسایی محلی که خودروهای مسروقه در آنجا تحت تغییر اصالت قرار می‌گرفت، شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس بیان کرد: در  طول این تعقیب‌ها موفق شدیم تا در حین اجرای عملیات روی یکی از خودروهای دست‌گیرشده تعداد 24 مال‌خر و سارق را شناسایی کینم.

وی با اشاره به اینکه سارقان بعد از تغییر اصالت خودروهای سرقتی آن را به زیر قیمت به‌فروش می‌رساندند، اظهار کرد: این خودروها که از استان تهران سرقت شده و به شهرستان چالوس آورده می‌شد با اقدامات به‌موقع پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد و 6 دستگاه خودروی دیگر نیز که در خارج از استان مازندران مورد سرقت قرار گرفت با نیابت قضایی به این شهرستان ارجاع داده می‌شود.

قدیمی در ادامه از انهدام و دست‌گیری 16 نفر از باند شرکت هرمی(Q.NET) توسط پلیس آگاهی شهرستان چالوس در سال‌جاری خبر داد و خاطر‌نشان کرد: دست‌گیری باند سارقان منازل و اعتراف آنها به هفت فقره سرقت منزل و کشف و ضبط انواع لوازم منزل، دست‌گیری و انهدام باند سارقان خودرو و کشف و ضبط چهار عدد دوربین‌های مداربسته سرقتی به‌همراه 67 عدد بطری دوغ سرقتی از سوپر مارکت، باند و ضبط خودرو از دیگر عملکردهای پلیس آگاهی در این مدت بود.

وی با اشاره به کشف و ضبط 50 فقره سرقت داخل خودرو توسط سارقان داخل خودرو و دستگیری سارقان حرفه‌ای در این شهرستان، یادآور شد: دست‌گیری باند سارقان کیف‌قاپ و کشف 10 فقره کیف‌قاپی، دست‌گیری و انهدام سارقان زورگیر و دست‌گیری و انهدام باند مال‌خران و فعالان در زمینه تحصیل‌کننده اموال مسروقه و انهدام باند کلاه‌برداری اینترنتی از دستگاه کارت‌خوان سوپر مارکت‌ها از عملکردهای دیگر پلیس آگاهی شهرستان چالوس است.

این مسئول با اشاره به کشفیات علمی پلیس آگاهی این شهرستان، اظهار کرد: کشف علمی یک‌فقره قتل و کشف اموال سرقتی از قبیل لپ‌تاپ، باند خودرو، مانیتور و یک‌دستگاه کامپیوتر از جمله این کشفیات بود.

وی کشف علمی و شناسایی جسد فردی مجهول‌الهویه را به‌علت غرق‌شدگی از دیگر کشفیات پلیس آگاهی در این مدت عنوان کرد و ادامه داد: کشف و دست‌گیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف 14 هزار و 500 لیتر انواع سوخت قاچاق و تجهیزات ماهواره‌ای، کشف سلاح شکاری دولول ساچمه‌زنی و کشف بیش از 28 هزار و 560 نخ سیگار و محصولات دخانی قاچاق از مهم‌ترین کشفیات پلیس آگاهی چالوس در سال‌جاری بود.

قدیمی در پایان گفت: کشف حدود 2 هزار گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل قاچاق، کشف یک‌هزار و 500 عدد انواع خوراکی، نوشیدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی و داروی قاچاق نیز از جمله کشفیات پلیس آگاهی در زمینه کشفیات کالاهای قاچاق در امسال بود.

گفتنی است، این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار و مسئولان شهرستان چالوس برگزار شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار