مروری بر مطبوعات امروز سوم آذر ماه:
مطبوعات استان قم، سه شنبه 3 آذر ماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله؛ بهره برداری از صحن جامع فاطمی در سال 95، تغییرات در ساختار شهرداری، تست منوریل در دهه فجر، بازارچه صنایع دستی استان قم و پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر ممنوع، پرداخته اند.
کد خبر: ۱۳۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 24 November 2015
روزنامه همشهری

این روزنامه در گزارشی با عنوان «پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر ممنوع» نوشت: راکبان موتورسیکلت‌ها عامل 50 درصد تصادفات منجر به فوت در شهر ما هستند و ماهانه هزار مأموریت اورژانس قم به تصادفات موتورسیکلت‌ها اختصاص پیدا کرده است.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛15 سال پیگیری برای ساخت مجموعه ورزشی تخصصی بانوان، تولیدات نامرغوب کارگاه‌های زیرپله‌ای به کارخانه‌های معتبر ضربه می‌زند، کمبود مدرسه در قم جدی است و تكمیل و بهسازی بوستان پرستار در منطقه 3 ، اشاره کرد. 

روزنامه ایمان

این نشریه به نقل از سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم آورده است: درصدد هستیم تغییراتی در ساختار سازمانی شهرداری قم بدهیم تا وظایف از یکدیگر به خوبی تفکیک شوند و با موازی کاری در سطح مدیریتی مواجه نشویم که قسمتی از این تغییرات انجام شده است. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ 30 نکته کاربردی برای آنها که پیاده به زیارت اربعین می روند، نظارت جدی بر تخلفات تاکسیرانان، آغاز فعالیت رسمی مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم، ضرورت استقرار و راه اندازی صنایع پاک در قم، چهارمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه در قم، اخلاق گرایی گرایش به مواد مخدر را کاهش می دهد، بهره برداری از صحن جامع فاطمی درسال 95، سایت گردشگری در قم ایجاد شود، قانونمداری و امانتداری مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات، مرگ تدریجی روستا در ایران و صعود نادر شیمی قم به لیگ دسته اول بسکتبال بانوان ایران، اشاره کرد. 

روزنامه شاخه سبز 

این روزنامه در گزارشی از جلسه بنیاد قم پژوهی قم با عنوان «فرش قم، صنعتی با قدمت بسیار و افقی تاریک» نوشت: رضا محمدی آسیب های پیش روی صنعت فرش قم را به چهار دسته تقسیم کرد؛ آسیب در زمینه های کیفیت مواد اولیه، تنوع طرح و نقشه، چگونگی رنگ آمیزی و نحوه تبلیغات و برندسازی.

همچنین، این روزنامه نوشت: سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، اخلاق گرایی و ترویج اخلاقیات در خانواده و جامعه را از عوامل کاهش گرایش به مواد مخدر دانست. 

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ کارآفرینی نیازمند فرهنگ سازی و حمایت های مادی است، حفظ امنیت مردم برعهده پلیس است، فعالیت بیش از 2800 کارگاه صنایع دستی در قم، شرکت دو هزار و 607 نفر در آزمون هماهنگ سنجش مهارت در قم، شبکه ماهواره ای حوزوی راه اندازی شود، همکاری بهزیستی و بسیج در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، منوریل قم دهه فجر تست می شود، یاسین پیشرو قم به یک قدمی صدر جدول رسید، شرایط ایثار ماهان تندیس قم برای تکرار قهرمانی مطلوب است و اعزام پنج کشتی گیر قم به رقابت های برون مرزی، اشاره کرد.

روزنامه 19 دی 

این روزنامه در مطلبی با عنوان «شورا با توقف منوریل موافقت کرد» نوشت: بعد از برگزاری دو جلسه غیرعلنی شورای شهر قم با موضوع منوریل در هفته گذشته، سخنگوی این شورا در جمع خبرنگاران از رای به توقف مونوریل در میدان مطهری شهر قم خبر داد.

این روزنامه نوشت: سرنوشت بازارچه صنایع دستی قم و بررسی جانمایی منطقه نمونه گردشگری کهک از جمله مواردی بود که در اولین کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر عنوان های این روزنامه می توان به؛ حوزه از طرح های ترویج نماز استقبال می کند، تجلیل از پدر یک شهید مدافع حرم، بسیج وابسته به منابع و حزب خاصی نیست، قم دچار فقر پنهان کمبود کتابخانه عمومی است، معرفی کارگر نمونه قم، دادگستری به بحث تفکیک غیرقانونی پسماند ورود کند، محیط زیست به داد بخش سلفچگان برسد، رشد 20 درصدی بیمه شده هیات ورزش روستایی قم، حمایت و همدلی مسئولان و مردم قم رمز موفقیت صبا و جدال سخت یاسین پیشرو در تبریز، اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
شما ها خیلی مرد هستید برید پروژه های نا تمام قم و تمام کنید.
پیامبر اعظم
تقاطع عمار یاسر
مجتمع تجازی زمزم
مونوریل قم
و و و و و و و
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار