مدیر کل استاندارد البرز خبر داد
طی سال جاری بیش 60 هزار بازرسی از صنایع، تولیدی‌ها و واحدهای صنفی البرز انجام شده و در این مدت محصولات بیش از 21 کارخانه و تولیدی به دلیل غیر استاندارد بودن از بازار البرز جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۳۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 23 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیر کل استاندارد استان البرز تاکید کرد که بررسی کیفیت محصولات توسط بازرسان این سازمان محدود به کارخانه‌ها و خط تولید صنایع نمی‌شود و در صورت مشاهده هرگونه محصول غیر استاندارد، بلافاصله از بازار هم جمع‌‌آوری می‌شود.

فتانه شکرالهی اظهار داشت: طی سال جاری بیش 60 هزار بازرسی از صنایع، تولیدی‌ها و واحدهای صنفی البرز انجام شده و در این مدت محصولات بیش از 21 کارخانه و تولیدی به دلیل غیر استاندارد بودن از بازار البرز جمع‌آوری شده است.
وی تاکید کرد: حضور سرزده بازرسان و ماموران استاندارد طی ماه‌های اخیر شدت یافته و این شرایط ادامه خواهد داشت.
مدیر کل استاندارد استان البرز یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 152 تولید کننده البرز به دلیل کیفیت تولیدی که داشتند و یا عدم رعایت نکات استاندارد، به صورت کتبی و رسمی اخطاریه دریافت کرده و اگر برای رفع اشکالات اقدام نکنند، پلمپ خواهند شد.
شکرالهی افزود: همچنین به بیش از 288 واحد نیز به صورت رسمی تذکر داده شده است و تلاش داریم تا کیفیت محصولاتی که به دست مصرف کننده می‌رسد را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار