جشنواره کوچک تجربه‌های اجرا در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 22 November 2015
کانون تئاتر دانشگاه فـردوسی مشـهد با همکاری انجمن های علمی علوم اجتماعـی و روان شناسی اقدام به برگزاری جشنواره کوچک تجربه های اجرا، می کند. این جشنواره از اول تا پنجم آذرماه در محیط های غیر تئاتری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره اول و پنجم آذر ماه ساعت 12 در فضای جنگلی اطراف آمفی تئاتر پردیس برپا می شود. همچنین در طول مدت افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، اجراهایی متفاوت و در مکان های غیر تئاتری دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود که برنامه برگزاری این نمایش ها به شرح زیر است:

دوم، سوم و چهارم آذر ماه نمایش "9" به کارگردانی امیرحسین عاملی، ساعت 16 و در طبقه همکف دانشکده معماری، نمایش "جیغ" به کارگردانی حجت رجب زاده ساعت 17 و 18 در داخل یکی از اتوبوس‌های دانشگاه، نمایش "جمع آوری شما با پاهای کلاغ" به کارگردانی سیما مظفری، ساعت 19 و در قسمت آبنمای دانشکده ادبیات برگزار خواهد شد.

جشنواره کوچک تجربه های اجرا جمع‌بندی دوره تکمیلی کارگاه کــارگردانی کانون تئاتر دانشگاه فردوسی است. همچنین این جشنواره زیرنظر عرفـان شیرنگی، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و با مشاوره دکتر زهره سپهری شاملو، استادیار گروه روانشناسی است.

لازم به ذکر است کارگاه های تخصصی علوم اجتماعی و روان شناسی بعد از جشنواره و در واکنش به آن برگزار خواهند شد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار