کد خبر: ۱۳۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 17 November 2015

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه باید بستر لازم برای پژوهش‌محور شدن صنایع استان البرز فراهم شود، گفت: در بخش صنعت و معدن پژوهش‌های فناورانه در دستور کار سازمان صنایع البرز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رامین ربیعی در همایش اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز که ظهر امروز در محل سالن شهدای پردیس کشاورزی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در دو سال اخیر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری با اهتمام و جدیت بیشتری در البرز اجرا شده است، اظهار داشت: در این مدت عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی استان البرز یکپارچه شده است.

وی با بیان اینکه باید در تلاش باشیم تا تمام برآیند نیروهای دستگاه و مراکز علمی پژوهشی به یک سمت و سو حرکت کند، افزود: در بخش صنعت و معدن پژوهش‌های فناورانه در دستور کار سازمان صنایع البرز است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تاکید بر اینکه صنایع و واحدهای تولیدی استان البرز باید پژوهش‌محور باشد، خاطرنشان کرد: اگر صنعت پژوهش محور باشد به‌طور قطع شاهد بروز مشکلات عدیده‌ای در این بخش نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه در بخش بهبود و ارتقاء جایگاه صنعت می‌توان از توان و ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی بهره گرفت، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری و برپایی نمایشگاه هفته پژوهش آشنایی صنایع و واحدهای تولیدی مختف با مراکز علمی و آموزشی و بالعکس است.

ربیعی با بیان اینکه باید بستر و زمینه پژوهش محوری صنایع در استان البرز فراهم شود، یادآور شد: در این دوره از برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری درصدد هستیم از واحدهای نمونه و برتر تقدیر به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه در این هفته از پژوهشگران برتر نیز تقدیر به عمل می‌آید، اظهار داشت: باید با فعالیت بیش از پیش در این حوزه ادعای پژوهش محوری استاان البرز به اثبات برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار