دادستان گرگان از برخورد با چند تن از مدیرانی خبر داد که به گفته وی در اجرای احکام صادره دادگاه های استان گلستان تعلل کرده اند.
کد خبر: ۱۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 17 November 2015
حجت الاسلام سیدمصطفی حقی با تاکید بر این که در برخورد با متخلفان تعارف نداریم، اظهار داشت: با مدیرانی که تخلف آنان محرز شود برخورد قانونی می کنیم، در این خصوص چندین مورد برخورد نیز صورت گرفته است ولی برای حفظ آبرو و در نظر گرفتن مصلحت کلان جامعه اعلام عمومی نکرده ایم.
وی بدون اشاره به جزئیات و تعداد احکام و مدیرانی که با آنها برخورد قضایی شده است، همچنین گفت: در نشستی که اخیرا با حضور استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد تذکرهای لازم به مسئولان متولی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در 'سروش جنگل' و 'فرهنگ شهر' گرگان و همچنین پیشگیری از ساخت و سازهای بی رویه در منطقه حفاظت شده 'جهان نما' داده شد.
دبیر کمیته حفظ حقوق بیت المال گفت: حبس، جریمه های سنگین و رد مال در انتظار کسانی است که به بیت المال و منابع ملی دست اندازی کنند.
حقی تاکید کرد: دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری از تصرف در عرصه های منابع طبیعی و قلع قمع بناهای غیرمجاز همچنان پای کار است.
پیش از این نیز رئیس دادگستری کل گلستان در نشست شورای حفظ بیت المال استان با اتمام حجت نسبت به مدیران متخلف اعلام کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی انفصال از خدمت در انتظار مدیرانی است که احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز را اجرا نکنند.
هادی هاشمیان با انتقاد از معطل ماندن آرای قلع و قمع بناهای غیرمجاز ساخته شده در عرصه های ملی، منابع طبیعی و کشاورزی گلستان، خاطرنشان کرد: با قاطعیت اعلام می کنم پیش از این که با متخلفان در عرصه های ملی و منابع طبیعی استان برخورد قانونی کنیم با مدیرانی که اعلام جرم و برخورد با متخلفان را انجام نداده اند، برخورد خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: برای حفظ بیت المال در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهیم آمد.
گفتنی است طی ماههای اخیر برای شماری از مدیران گلستان در دستگاههای دولتی و خصوصی قرار تعقیب و حتی بازداشت به سبب جرایم مختلف صادر شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار