به نظر می‌رسد که پس از بخشدار نظرآباد که غیر بومی است، بخشداری طالقان نیز مدیری غیر بومی را تجربه می‌کند و مدیریت ارشد البرز این روزها حتی برای بخشداری‌ها هم از خارج استان مدیر وارد کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 16 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: روابط عمومی استانداری البرز اعلام کرد که سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت در این استان با صدور حکمی عبدالوهاب امیری را به سمت ‌بخشدار مرکزی شهرستان طالقان منصوب کرده است.
در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی را به سمت «‌بخشدار مرکزی شهرستان طالقان» منصوب می‌نمایم. رجاء واثق دارم با توکل به خداوند متعال در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
پیگیری‌های خبرنگار تابناک نشان می‌دهد که این مدیر جدید نیز مانند دیگر مدیرانی که طهایی با مشورت مشاوران خود از جمله موسوی مشاور عالی استانداری البرز به البرز آورده، تاکنون حتی یک روز هم سابقه حضور و مدیریت در این استان را ندارد.
امیری پیش از این در فرمانداری تهران مشغول به کار بوده است.
پیش از این اکثریت مطلق معاونان استانداری البرز، فرمانداران مدیران کل ادارات، معاونان فرمانداری‌ها که در زمان طهایی در البرز مسئولیت گرفته‌اند، از خارج از استان به البرز آمده‌اند.
حال به نظر می‌رسد که پس از بخشدار نظرآباد که غیر بومی است، بخشداری طالقان نیز مدیری غیر بومی را تجربه می‌کند و مدیریت ارشد البرز این روزها حتی برای بخشداری‌ها هم از خارج استان مدیر وارد کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
تابناک ممنون از شما.پیگیری کنید آقای بخشدار جدید در طالقان ساکن میشود یا پروازی خواهد بود
عوام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
بازی کودکانه بومی گرایی را کنار بگذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
بله تابناک چرا این بازی کودکانه را ادامه می دی؟؟؟ به خبرنگارت بگو به تو چه مربوطه که نمی زاری مدیران توانمند و بومی استان زیر پای مدیران غیر بومی له شوند؟؟ چرا نمی زاری از دیگر استان ها مدیر بیاورند و توان مدیران جوان و بومی را نادیده بگیرند؟ اصلا به تابناک چه مربوطه که این مدیران نا آشنا با مشکلات مردم باید چند سال صبر کنند تا کار یاد بگیرند و بعد هم که به قولی اوستای کار شدند، برن یه جای دیگه.
تابناک خیلی فضولی می کنی تو کارها . برو تو هم مثل بقیه رسانه ها از این آقایان تبلیغات بگیر، همه تعریفت رو بکنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار