محمدجواد کولیوند نماینده کرج در مجلس و عضو هیئت مدیره این باشگاه، رسما در گفت‌وگو با تابناک تاکید کرده بود که انتقال راه‌آهن به البرز نهایی و قطعی است.
کد خبر: ۱۳۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 16 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: رفتن سایپا از البرز آسیب جدی به ورزش این استان وارد کرده است.
اگر چه مسئولان ورزشی البرز معتقدند که حضور این باشگاه از ابتدا هم سودی برای البرز نداشته است.
پس از بازگشت سایپا به تهران، صحبت‌هایی مبنی بر انتقال راه‌آهن به البرز مطرح شد.
محمدجواد کولیوند نماینده کرج در مجلس و عضو هیئت مدیره این باشگاه، رسما در گفت‌وگو با تابناک تاکید کرده بود که انتقال راه‌آهن به البرز نهایی و قطعی است.
وی حتی تاکید داشت که دیدارهای راه‌آهن از نیم فصل دوم در کرج برگزار می‌شود.
با این وجود اخبار نگران کننده‌ای از راه‌آهن به گوش می‌رسد. بر اساس شنیده‌ها، اعضای هیئت مدیره راه آهن به شدت به این انتقال انتقاد دارند.
البته 2 نفر از اعضای هیئت مدیره راه آهن البرزی هستند. محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس و محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال البرز. این 2 از موافقان انتقال فوق هستند.
به نظر می‌رسد که اختلافات در هیئت مدیره راه آهن افزایش یافته است.
حتی گفته شده بود که رحیمی مدیر عامل این باشگاه به دلیل افزایش اختلافات استعفا داده است.
 صبح امروز سایت پربازدید ورزش 3 خبری را با تیتر "رحیمی پیش از اخراج استعفا داد" را منتشر کرد که چند ساعت بعد از خروجی خود این خبر را برداشت.
از سوی دیگر سایت باشگاه راه آهن نیز با انتشار خبری تمام حاشیه ها را تکذیب کرده است.
در این خبر آمده است: در حالی که از روز گذشته رسانه‌های مختلف خبر جدایی علیرضا رحیمی را از این باشگاه مخابره کرده‌اند اما وی در محل کارش حاضر و به انجام امور مشغول است.
برخلاف اخبار مندرج در رسانه‌ها هیچ دخالتی در کار مدیرعامل از سوی هیات مدیره یا مالک باشگاه صورت نگرفته و رحیمی با اختیار تام به رتق و فتق امور پرداخته و می‌پردازد.
رحیمی از مدیران با دانش ،آگاه ،دلسوز،کاربلد و مهم‌تر از همه پاکدست ورزش ماست که مجموعه هلدینگ یزدان به همکاری با وی افتخار می‌نماید.
در هر مجموعه‌ای ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد و مجموعه راه آهن یزدان نیز از آن مستثنی نیست ولی آنچه تاکنون در این باشگاه وجود داشته بر پایه اعتماد و اعتقاد متقابل بوده و در آینده نیز به همین روش ادامه می‌یابد.
رسانه‌های محترم در حالی خبر از استعفای مدیرعامل داده‌اند که قاعدتا چنین استعفایی باید به هیات مدیره ابلاغ و هیات مدیره در خصوص آن تصمیم گیری کند ولی نه مدیرعامل باشگاه استعفایی به هیات مدیره تقدیم کرده و نه هیات مدیره جلسه‌ای داشته که بررسی استعفای مدیرعامل در دستور کار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار