فرمانده انتظامي استان فارس در پايان با اشاره به سخنان فرمانده ناجا پيرامون موضوع بدحجابي در جامعه، افزود: برخورد با بد حجابي به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 16 November 2015
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: سردار "احمد علي گودرزي"  در نشست خبري با اصحاب رسانه، گفت: به د نبال دريافت پرونده هاي متعدد سرقت به عنف عابر از کلانتري هاي سطح شهرستان شيراز به شگرد چيدن النگو از روي دستان زنان مسن توسط راکبان يک دستگاه موتورسيکلت، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: تحقيقات در اين خصوص آغاز و محل سکونت و اختفاء متهمان شناسايي و در يک عمليات منسجم و برنامه ريزي شده چهار تن از اعضاي باند دستگير و در بازرسي از مخفيگاه سرکرده باند 16 حلقه النگوي طلا چيده شده و 10 دستگاه تلفن همراه و تعداد زيادي فاکتور تعويض خريد طلاجات کشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در اين عمليات، چهار نفر از  همدست سارقان نيز دستگير شدند، افزود: پس از انجام تحقيقات اعضاي اين باند به بيش از 40 فقره سرقت به عنف طلاجات از بانوان مسن اقرار كردند.

سردار گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود از انهدام باند سارقان خودرو خبر داد و گفت: مأموران مطلع شدند شخصي كه داراي کارگاه صافکاري در شيراز است، اقدام به سند نمره کردن خودرو هاي تصادفي با خوردوهاي مسروقه مي كند.

وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي، ماموران از کارگاه صافکاري بازرسي که تعداد سه دستگاه خودرو سواري که به طرز ماهرانه اي دو تا يکي شده بودند، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در اين راستا دو متهم دستگير و در تحقيقات به سند نمره کردن 9 دستگاه انواع خودرو اقرار كردند.

سردار گودرزي با اشاره به كشفيات مواد مخدر استان، گفت: طي يك ماه گذشته بيش از يك تن و 633 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و در اين راستا 827 نفر دستگير و تحويل مرجع قضائي شده اند.

وي از برخورد شديد پليس با واحدهاي صنفي متخلف خبر داد و گفت: در اين راستا طي يك ماه گذشته 222 واحد صنفي متخلف پلمپ شده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس در پايان با اشاره به سخنان فرمانده ناجا پيرامون موضوع بدحجابي در جامعه، افزود: برخورد با بد حجابي به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار