فرمانده انتظامی شاهین‌شهر:
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای از سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شاهین‌شهر شناسایی و ۵۱ فقره سرقت کشف شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ 11 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رجبعلی مختاری با اشاره به انهدام باند سارقان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان شاهین‌شهر‌، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده خود موفق شدند سارقی حرفه‌ای فعال در امر سرقت اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، وی به همکاری 2 تن از دوستانش در سرقت و فروش اموال به 2 مال‌خر اعتراف کرده و آن‌ها نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان به 21 فقره سرقت منازل در حال ساخت و اماکن خصوصی ، 19 فقره سرقت اموال داخل خودرو ،7 فقره سرقت قطعات خودرو و 4 فقره سرقت سایر عناوین اعتراف کردند، تصریح کرد: تعداد زیادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

سرهنگ مختاری گفت: در این زمینه 5 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار