کد خبر: ۱۲۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 11 November 2015
مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: المپیاد درون مدرسه ای نمای کوچکی از برنامه های بازی های المپیک است.

به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده روز چهارشنبه در آیین افتتاح دومین المپیاد درون مدرسه ای ناحیه دو کرج در مدرسه دخترانه جنت شهرستان فردیس، افزود: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی و ارتقای سلامت دانش آموزان است.

وی گفت: برپایی چنین برنامه هایی حس مسئولیت پذیری، احترام به قانون، رهبری و روحیه تعامل و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می کند.

وی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از حلقه های توجه به ورزش مدارس است در همین راستا در نظر داریم دانش آموزان گرایش بیشتری به ورزش پیدا کنند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: گرایش بیشتر دانش آموزان به سمت ورزش موجب کاهش گرایش این قشر به آسیب های اجتماعی می شود.

فهمیده با اشاره به اینکه امروزه مدارس به عنوان اصلی ترین پایگاه اجرایی برنامه ها و فعالیت های دانش آموزی مورد توجه قرا می گیرند، افزود: هدف از اجرای این طرح قهرمانی و قهرمان پروری نیست، بلکه هدف تربیت نسلی شاداب و با نشاط می باشد که در کنار فراگیری علم ودانش از سلامتی، تحرک لازم برخور دار باشند.

وی افزود: مهمترین هدف هر جامعه ای توسعه و پیشرفت است و این توسعه مستلزم توسعه و همگانی کردن ورزش در جامعه می باشد.

در این مراسم اجرای سرود المپیاد با عنوان (تحصیل،تهذیب و ورزش )،حرکات رزمی و بازی های نمایشی ،احتزار پرچم، مشعل بازی ها، رژه تیم ها از دیگر بخش های مهم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای بود که توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه جنت فردیس اجرا شد.

در حاشیه افتتاح المپیاد درون مدرسه ای نمایشگاهی از دستاوردهای دانش اموزان و همچنین پخت انواع غذاهای سنتی ،دسر،آش و سوپ توسط دانش آموزان و انجمن اولیا مدرسه به نمایش گذاشته شده بود.

در این مراسم داود وحیدی ،علی بخشی و فاطمه اسکندری از اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مسئولان آموزش وپرورش ناحیه دو کرج حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار