کد خبر: ۱۲۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 11 November 2015

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعضای باند سارقان به عنف که در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، احمد جبارپور اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر سرقت به عنف از رانندگان، از سوی دو فرد ناشناس در شهرستان ساوجبلاغ با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مراحل اولیه تحقیقات، مأموران با مراجعه به محل حادثه و بازبینی صحنه‌های جرم دریافتند که سارقان در نقاط مختلف شهر کرج تحت عنوان مسافر، خودرو به مقصد روستاهای شهرستان ساوجبلاغ کرایه کرده و در طول مسیر در یک فرصت مناسب با استفاده از سلاح سرد راننده را تهدید کرده یا در صورت مقاومت با مصدوم کردن وی و رها کردن در بیابان‌های اطراف، خودرو را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از چندین شبانه‌روز گشت‌زنی‌های نامحسوس در سطح شهرستان ساوجبلاغ و مبادی ورودی این شهرستان به یک خودرو وانت پیکان که در حال حمل یک دستگاه خودرو پراید بود مشکوک شدند که پس از استعلام از شماره پلاک خودرو پراید مشخص شد که خودرو سرقتی است.

وی بیان داشت: راننده به همراه خودروهای مذکور به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی‌های مأموران اعتراف کرد که مکانیک است و خودرو مسروقه را با قیمت پایین از دو نفر خریداری کرده و قصد داشته با انتقال‌ آن به مغازه‌اش‌ و اوراق کردن قطعات خودرو، آنها را بر روی خودروهای مشتریان نصب کند.

جبارپور در ادامه افزود: با راهنمایی‌های متهم دستگیرشده هر دو متهم دستگیر و اقرار کردند که خودرو را از دو نفر دیگر تحویل گرفته و از نحوه خرید و فروش خودرو اطلاعی ندارند و تنها به عنوان واسطه عمل می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تحقیقات فنی مأموران مخفیگاه دو سارق اصلی در شهرستان نظرآباد شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار