کد خبر: ۱۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷ 11 March 2015

فرمانده انتظامی تنکابن گفت: یک باند شش نفره سارقان خودروی پراید در غرب مازندران توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.

کیومرث ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس با اعلام خبر دستگیری یک باند شش نفره سارق، اظهار کرد: اعضای این باند اهل تنکابن هستند و یک عضو آنها نیز زن بوده و در غرب مازندران در شهرهای تنکابن، نشتارود، عباس‎آباد و حومه اقدام به سرقت خودروهای پراید می‌کردند.

وی افزود: مجرمان در دو مرحله شناسایی و طی عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر شدند و از آنها چند دستگاه خودروی پراید کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به شکایات و گزارشات عمومی در کلانتری‌ها و مراکز پلیس شهرستان مبنی بر افزایش سرقت خودرو و موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های ویژه پلیسی در طرح مهار و ایست و بازرسی‎ها از سه روز قبل در شهرک کریم‌آباد تنکابن، در یکی از این بازرسی‎ها پلیس موفق به توقف یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شد و مشخص شد سه سرنشین آن که یکی زن بود، سارقان خودروی منطقه بوده و سه هم‎دست دیگر نیز دارند.

این مسئول ادامه داد: با بازجویی‌های ویژه و اعترافات مجرمان، سه سارق دیگر نیز دستگیر شدند و تاکنون سه دستگاه خودروی پراید از آنها کشف و ضبط شد.

ابراهیمی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان‌های شمالی، نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و شرایط خاص منطقه، بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا برای پیش‌گیری از هرگونه سوءاستفاده سارقان در نگهداری از اموال و دارایی‌های خود توجهی بیشتر داشته باشند و همچنین از پارک خودرو در مناطق بکر پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی تنکابن در پایان گفت: شهروندان در طول 24 ساعت شبانه‌روز می‌توانند با تماس از طریق سامانه‌های 110، 197 و 147 مراتب اطلاعات و اخبار حوزه مسئولیت‌های پلیسی را گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار