کد خبر: ۱۲۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 09 November 2015

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کنار علم آموزی و ورزش ، سلامت و نشاط دانش آموزان را مد نظر قرار داده است.

به گزارش ایرنا، فرشته فهمیده روز دوشنبه درآیین افتتاح دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای استان البرز در مدرسه دخترانه حافظ شهرستان فردیس، با تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، افزود: این المپیاد بهانه ای است برای یادآوری این نکته که دانش آموزان در کنار درس و آموزش به ورزش و سلامتی توجه ویژه داشته باشند .

وی افزود: این المپیاد ورزشی بصورت فراگیر و در تمامی مدارس و پایه های تحصیلی در تمامی رشته های ورزشی به فراخور علاقه دانش آموزان و امکانات مدرسه اجرا می شود.

فهمیده اظهارکرد: در نظر است این المپیاد درمقطع ابتدایی به اجرای بازیهای پرورشی و بومی محلی و ورزش های طرح ملی بپردازد و در مقاطع اول و دوم متوسطه بسته به ظرفیت موجود در هر مدرسه رشته های مختلف ورزشی اجرا شود.

این مراسم با حضور 400 دانش آموز پایه های چهارم ، پنجم و ششم ابتدائی مدرسه حافظ شهرستان فردیس و رژه گارد پرچم ، اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی و اجرای سرود دسته جمعی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز، فرماندار ، بخشدار ، فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس اداره ورزش شهرستان فردیس حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار