کد خبر: ۱۲۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 08 November 2015

رئیس پلیس کرج گفت : پلیس برنامه ریزی لازم را برای برگزاری انتخابات سالم در صدر ماموریت های خود قرارداده است .

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید حسین سید حقیقی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: پلیس کرج برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برنامه ریزی لازم انجام داده است.

وی اضافه کرد: یکی از ماموریت های مهم دراین موضوع رصد اطلاعاتی فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات با برگزاری برنامه های متعدد درمحافل و دیگری درحین برگزاری انتخابات است که حفظ امنیت و صیانت ازآرای مردم را برای یک انتخابات سالم برعهده دارد .

وی دربخش دیگری ازسخنان خود به یک پرونده سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: ششم آبان ماه سرنشینان یک خودرو 206 یک تصادف تصنعی درماهدشت با خودروی پژو 206 دیگر که راننده آن یک خانم بود ایجاد کردند.

سیدحقیقی گفت: این افراد اموال راننده خودرو آسیب دیده در زمان پیاده شدن وی به

سرقت بردند.

وی افزود: با توجه به اینکه هردو خودرو دارای جی پی اس بودند کمتر از 30 دقیقه سارقان دریکی از روستاهای ماهدشت دستگرشدند و اموال مسروقه به صاحبش بازگردانیده شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند .

وی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارقان خودرو در منطقه باغستان کرج خبرداد وافزود: ماموران کلانتری 19 باغستان در چهارم آبان ماه جاری به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده و پس ازاستعلام مشخص شدکه خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد .

وی گفت : پس از دستگیری متهمان و انتقال به کلانتری و بررسی بیشتر مشخص شد که این افراد دارای سابقه سرقت هستند که دربازرسی ازمحل اختفای آن ها یک خودروی دیگر سرقت شده نیز کشف شد .

وی گفت : دراین رابطه 6 متهم دستگیر شدند که سه نفر مالخر وسه نفر سارق بودند .

رئیس پلیس کرج همچنین درخصوص برخورد با اوباش وافرادی که ایجاد رعب و وحشت درجامعه می کنند افزود: پلیس بدون اغماض با جدیت کامل با این گونه افراد برخورد قانونی کرده و در روزگذشته نیز با اجرای یک طرح پاکسازی درمنطقه مهرشهر کرج چندین اوباش را با شلیک گلوله زمینگیر و دستگیرکردند .

سید حقیقی به عملکرد هفت ماهه پلیس کرج پرداخت وافزود: دراین مدت 86 درصد از مجموع جرائم دراینه شهرستان کشف شده که 72درصد آن مربوط به سرقت بوده است .

وی گفت : در این مدت شاهد کاهش 6.8 سرقت درکرج بوده ایم و کیف قاپی 40 درصد و جرائم به عنف 10 درصد کاهش داشته است .

وی اضافه کرد: پلیس کرج درسال جاری بااجرای 26طرح انتظامی حجیم ، یکهزارو 680طرح منطقه ای و پنج هزارو 690 طرح نقطه به نقطه توانست برای مقابله با جرائم و پاکسازی نقاط آلوده اقدام کند .

وی افزود: دربخش کشفیات مواد مخدر افزایش هفت درصدی کشف مواد مخدر درشهرستان کرج داشتیم که دراین مدت بیش از سه هزار معتاد دراین شهرستان دستگیرشدند .

وی به افزایش رضایت مندی مردم از پلیس اشاره کرد و گفت: درهفت ماه گذشته با تماس با سامانه 197، 93درصد افزایش رضایت مندی مردم ازپلیس و افزایش 311درصدی از کارکنان بوده است .

این فرمانده گفت : درحوزه ماموریت 110 نیز در بخش حضور ماموران درمحل ، 94 درصد ازماموریت کمتر از 15 دقیقه انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار