کد خبر: ۱۲۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 08 November 2015
شهردار کرج از پایان فاز اول عملیات پوشش کانال سیاه جوب با تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: به زودی فاز دوم عملیات مذکور در بلوار ارم با 25 میلیارد تومان اعتبار به منظور برطرف ساختن مشکلات موجود آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی ترکاشوند عنوان کرد: کانال سیاه جوب منطقه 12 شهرداری کرج که در غربی‌ترین نقطه شهر قرار گرفته است، عملیات انتقال آب‌های سطحی این کلانشهر را به انجام می‌رساند.

شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: این کانال طی سال‌های گذشته با ایجاد آب گرفتگی خساراتی را به ساختارهای شهری و برخی منازل مسکونی واقع در مسیر خود وارد می‌کرد که آنچه برای برطرف ساختن مشکل مذکور به نظر کارشناسان آمد، سرپوشیده کردن کانال انتقال آب‌های سطحی بود.

ترکاشوند افزود: بر این اساس عملیات پوشش کانال سیاه جوب از اواخر سال 92 با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری کرج و همراهی و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر این کلانشهر سیاست‌گذاری و وارد فاز اجرایی شد.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: در حال حاضر با همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، فاز اول عملیات پوشش کانال سیاه جوب به طول دو کیلومتر با تخصیص اعتبار 4 میلیارد تومانی حد فاصل ریل راه آهن تا انتهای سهرابیه واقع در جاده قزلحصار به پایان رسیده که در عملیات مذکور از لوله‌های بتنی 2هزار استفاده شده است.

وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، فاز دوم پوشش این کانال نیز از بلوار ارم و یگان هوایی واقع در منطقه 12 شهرداری کرج در آینده‌ای نزدیک شروع می‌شود تا به این وسیله پروژه اجرای شبکه و انشعابات فاضلاب در سطح شهر مانند انجام پروژه‌های بزرگ ترافیکی و ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح محقق شود و این مهم با جدیت از سوی مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر پیگیری می‌گردد.

شهردار کرج با تاکید بر لزوم ساماندهی کانال سیاه جوب، اضافه کرد: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در این محدوده با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها، فاز دوم این کانال نیز به زودی اجرایی می‌شود که به طور کل برای ساماندهی 8 کیلومتر باقیمانده با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج، اعتباری 25 میلیارد تومانی تخصیص داده شده است.

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات ساماندهی کانال سیاه جوب به دنبال آنیم تا وعده مسئولان ارشد شهری و استانی را در رابطه با ساماندهی آبگرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر محقق کنیم و از این طریق به یکی از مطالبات مهم مردم از مدیریت شهری پاسخ داده و رضایت حداکثری آنها را بدست آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار