کد خبر: ۱۲۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 31 October 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان در بخش‌های مختلف باید زمینه توسعه خدمات‌رسانی به مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث رمپ ورودی اتوبان تهران ـ قزوین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید بیش از پیش به آن توجه شود توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی آنان است.

وی افزود: از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان توسعه راه‌ها و رفع معضلات است لذا باید با تعامل و همدلی مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم را بیش از پیش افزایش دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ ‌با اشاره به کلنگ‌زنی احداث رمپ ورودی اتوبان تهران ـ قزوین به شهرک ینگی امام هشتگرد،‌ تأکید کرد: با اجرای این طرح در میزان سوخت و وقت مردم نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

در ادامه این مراسم شهردار هشتگرد نیز بر توجه بیشتر به ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه خدمات از جمله فضاهای سبز،‌ ارتقای خدمات شهری و ... از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

داریوش یگانه افزود: البته برای تحقق اهداف مورد نظر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمامی مناطق در این شهرستان از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

وی با اعلام اینکه تزریق اعتبارات برای احداث و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی یکی از مهم‌ترین نیازها‌ست افزود: برای اجرایی شدن بسیاری از طرح‌ها لازم است تا اعتبارات کافی را تزریق کنیم.

یگانه تأکید کرد: توزیع عادلانه امکانات نیز از مهم‌ترین مسائلی است که مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

شهردار هشتگرد ‌‌به احداث این رمپ اشاره کرد و بیان داشت: احداث این رمپ گامی مهم برای کاهش تصادفات است.

یگانه افزود: با احداث این رمپ‌ها میزان تصادفات برای ورودی و خروجی این شهر کاملا استاندارد و از میزان تصادفات به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش و این شهر از بن‌بست خارج خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای تکمیل این طرح مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار