عده‌ای که مخالف حضور سایپا در البرز بوده و به نوعی درگیری با مدیریت این باشگاه را آغاز کردند،‌ امروز جزو هیئت مدیره راه‌آهن هستند و این موضوع سوالات بسیاری را برای مردم ورزش دوست البرز ایجاد کرده که باید به آنها پاسخ داده شود.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 27 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: هنوز چند ماهی از فاجعه رفتن سایپا از البرز نمی‌گذرد که خبرهای ناخوش دیگری به گوش می‌رسد.
امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از پیشنهاد باشگاه راه آهن برای انتقال کامل فعالیت‌های ورزشی به استان البرز خبر داد و گفته است که باشگاه راه آهن در قالب نامه ای به استاندار البرز پیشنهاد انتقال فعالیت های خود را به این استان داده است و مهندس طهایی نیز این پیشنهاد را برای بررسی بیشتر به ما ارجاع داده اند.
رضا گل محمدی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تجربه تلخ سایپا بار دیگر تکرار شود گفت: ما به دنبال یک توافق برد برد هستیم و امیدوارم در نهایت این همکاری به نحوی رقم بخورد که منافع البرز واین باشگاه ریشه دار ورزش کشور دیده شود.
وی از بررسی این پیشنهاد در جلسه روز چهارشنبه شورای عالی ورزش استان خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور مسئولان ارشد استان و دستگاه های مختلف مرتبط با ورزش برگزار می شود تلاش می کنیم به جمع بندی نهایی برای اجرایی شدن این پیشنهاد برسیم.
اگر چه مدیر کل ورزش و جوانان البرز وعده‌های شیرینی به مردم ورزش دوست این استان داده، اما این وعده‌ها بیش از آنکه شیرین باشد، قول‌های ناخوشی است، چرا که باید نکاتی مهم در انتقال احتمالی راه آهن به البرز را مد نظر قرار دهیم.
نکته نخست این است که چرا با حضور سایپا در البرز مخالفت شد، در حالی که این باشگاه از جمله باشگاه‌های متول و با پشتوانه قوی مالی بوده و نیاز به دریافت بودجه از اعتبارات استانی را نداشت.
حال آنکه راه‌آهن سال‌ها است که گرفتار و درگیر مشکلات مدیریتی و مالی بوده و نمی‌تواند خود را از این گرفتاری‌ها رهایی بخشد.
از سوی دیگر رتبه‌های سایپا و راه‌آهن در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به خوبی جایگاه این دو باشگاه را در عرصه‌ ورزش کشور به ما نشان می‌دهد. سایپا هم اکنون در میانه‌های جدول قرار دارد، اما راه‌آهن جزو تیم‌های قعرنشین بوده و همین وضعیت را در سال گذشته نیز تجربه کرده است.
از سوی دیگر عده‌ای که مخالف حضور سایپا در البرز بوده و به نوعی درگیری با مدیریت این باشگاه را آغاز کردند،‌ امروز جزو هیئت مدیره راه‌آهن هستند و این موضوع سوالات بسیاری را برای مردم ورزش دوست البرز ایجاد کرده که باید به آنها پاسخ داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار