فرماندار خنج در جلسه شورای اداری گفت: همراهی مدیران دستگاه‌های اداری و استفاده از عناوین کاری آن‌ها برای تبلیغات کاندیدا خلاف قانون است.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 27 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: جلسه شورای اداری شهرستان خنج با حضور سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ،مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج ،ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع و جمعی از مسوولین در محل فرمانداری شهرستان خنج برگزار شد.

فرماندار خنج با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، افزود:انتخابات نزدیک است و کاندیداهای احتمالی برای تبلیغ در شهرها و روستاها حضور پیدا می کنند و همراهی مدیران دستگاه های اداری و استفاده از عناوین کاری آن‌ها برای تبلیغات کاندیدا خلاف قانون است.

عباسی، ادامه داد: برای اینکه مردم به ما اعتماد کامل داشته باشند باید بی طرفی خود را در انتخابات به اثبات برسانیم و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که مدیری از جایگاه خود به نفع یا ضرر کاندیدای خاصی استفاده کند چرا که خلافی آشکار است و اگر دیده شود با آن تخلف قانونی برخورد می‌کنیم.

در ادامه جلسه سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اظهار کرد: سیاست جدید دولت در استان فارس که مد نظر استاندار محترم است نیز  انتصاب بانوان شایسته و توانمند به عنوان مدیران سیاسی در سطح بخشداری ها و فرمانداری های استان است.

همچنین نساء خیلتاش بخشدار جدید  مرکزی شهرستان خنج افزود: توفیق خدمت رسانی به مردم یکی از الطاف الهی است که نصیب مسوولان می‌شود و ما وظیفه داریم برای شکر گزاری این توفیق و جلب رضایت پروردگار تمام توان خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گیریم.

خیلتاش ادامه داد: هدف اصلی ما اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی از روستاهای بخش مرکزی خنج با استفاده از امکانات و نیروهایی که در اختیار داریم خواهد بود.

وی تصریح کرد و گفت: امیدوار هستیم که در حوزه اقتصادی و عمرانی و بویژه معیشت مردم یک تحول اساسی رخ دهد.

وی گفت: جاده خنج و قیر و کارزین از یک طرف به مرکز استان و از طرفی نیز به بنادر جنوبی از مسیر لارستان راه دارد و با توجه به این که راه محور توسعه و پیشرفت محسوب می شود می تواند به عنوان پتانسیل خوبی جهت توسعه باشد.

در پایان این جلسه از خدمات عبداله شفیعی بخشدار مرکزی سابق خنج تجلیل به عمل آمد و طی حکمی از سوی استاندار فارس؛ نساء خیلتاش به عنوان بخشدار جدید خنج معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار