در آن زمان فرماندار کرج و نماینده کرج در مجلس انتقادهای بسیاری به عدم حضور مدیران عضو ستاد مدیریت بحران انتقاد کرده و نبودن آنها را مانعی مهم در خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان می‌دانستند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 26 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: در زمان وقوع سیل در استان البرز که منجر به بیش از 50 میلیارد تومان خسارت به روستای سیجان در این استان و کشته شدن حداقل 8 نفر از هموطنانمان گردید، انتقادهای بسیاری به عملکرد ستاد مدیریت بحران استان البرز و برخی از دستگاه‌های عضو این ستاد از جمله هلال احمر مطرح شد.
در آن مقطع محمد تقی ایرانی فرماندار کرج و محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی انتقادهای بسیاری به عدم حضور مدیران عضو ستاد مدیریت بحران انتقاد کرده و نبودن آنها را مانعی مهم در خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان می‌دانستند.
در این راستا چند روز قبل جلسه ستاد مدیریت بحران استان البرز با حضور هیربد معصومی معاون استاندار البرز و مهدی مهرور مدیر کل بحران استانداری البرز برگزار شد.
در این جلسه نیز تعدادی از مدیران عضو این ستاد مهم حضور نداشتند و به همین دلیل معصومی از مدیر کل بحران استانداری البرز خواست تا اسامی مدیران غائب در جلسه را قرائت کند.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، مقرر شده تا از این پس اسامی مدیران غائب در جلسات مهم استانداری قرائت شده و این اسامی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار