نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خطاب به روحانی:
انتظار می‌رود که دولت جمهوری اسلامی بدون هیچگونه تفسیر به رای از نامه رهبری، قدم به قدم این نقشه ی راهی را که فرمان های صریح نائب امام عصر(عج)می باشد، عملیاتی کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 26 October 2015
به گزارش تابناک قم، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم، پس از تصویب مشروط برجام از جانب مقام معظم رهبری و نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به ایشان، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور واکنش نشان داد، متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی!

با سلام

بعد از پاسخ جنابعالی به نامه ی رهبر انقلاب ضروری دانستیم مواردی را متذکر شویم:

۱- بدانید که ما هنوز در بدو ورود به آن گردنه ی صعب العبور و خطرناک هستیم و اگرچه نقاط ابهام و ضعف های ساختاری آنچه پیش روست ضریب خطرناکی این گردنه را افزایش می‌دهد، اما باور این نکته بسیار ضروری است که راهنمایی‌های مقام معظم رهبری تنهاترین راه عبور از آن بوده و به عنوان فصل الخطاب از جانب ملت با عزت ایران محسوب می شود. عبور از آن ها به عنوان خطوط قرمز رهبری که بارها گوشزد شده برای ملت ایران قابل پذیرش نبوده و زمینه ساز خسارات غیر قابل جبران و پایمال شدن خون شهداست.

۲- اگر غفلت کنید کشوری که تا به حال صحبت از نفوذ آن بر دل قاره ی آمریکا بوده باید تمام همتش را به مقابله با «نفوذ» استکبار جهانی به داخل کشور خودش متمرکز کند و خود را در موضع دفاع و پرداخت هزینه های سنگین در جنگ نرم با صهیونیسم جهانی قرار دهد.

۳- بدانید که مذاکره با امریکا فقط در مساله هسته ای بوده و لاغیر، لذا تعبیر از برجام به عنوان الگوی حل معضلات به صورت مسالمت آمیز، نباید توهم ادامه پیدا کردن روند مذاکرات با استکبار جهانی یعنی آمریکا را در سر بپروراند.

۴- انتظار میرود که دولت جمهوری اسلامی بدون هیچگونه تفسیر به رای از نامه رهبری، قدم به قدم این نقشه ی راهی را که فرمان های صریح نائب امام عصر(عج)می باشد، عملیاتی کند.

۵- ملت ایران انتظار دارد با برداشته شدن همه تحریم ها و تصویب نشدن حتی یک تحریم جدید به هر بهانه ای، شاهد تحولی عظیم در چرخش چرخ اقتصاد، حفظ عزت و بهبود اوضاع معیشتی مردم باشد.

۶- از شما به عنوان مسئول قوه اجرایی کشور خواهانیم که توجه موکدی بر قدرت درونی کشور داشته باشید و ممنوعیت ورود هر گونه کالای شیطان بزرگ به کشور را در هر زمینه ای در نظر بگیرید.

۷- اگرچه رفع تحریم ها از باب رفع ظلم و احقاق حق ضروری است اما توجه داشته باشید تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران به قوای درونی خود پایبند و متکی است می توان از آن حرکت روبه رشد وتعالی را انتظار داشت و لذا نه تنها لغو تحریم ها به تنهایی موجب بهتر شدن وضع معیشت نمی شود بلکه در مدت کوتاهی سبب حمله غول های مالی و اقتصادی به بازارها کشور شده و طولی نمی کشد که مسبب وابستگی کامل اقتصاد کشور به استکبار میگردد از آن رو توجه تام به بحث اقتصاد مقاومتی که تاکنون آنگونه که شایسته است سرلوحه برنامه های اقتصادی کشور قرار نگرفته،به عنوان بهترین راه دفاع در مقابل این هجوم باید مورد توجه همگان خصوصا دولت،قرار گیرد.

با تشکراز زحمات مذاکره کنندگان عزیز کشورمان برای عملی کردن راهبردهای فکری خود، امیدواریم که نتیجه ی اجرای برجام باعث حفظ عزت کشور، رونق اقتصادی و افزایش بصیرت ملت و آیینه ی عبرتی برای آیندگان باشد.

با احترام؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار