مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه محور کرج- چالوس همچنان مسدود است، گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب‌دیده، آغاز شده تا هرچه سریعتر محور بازگشایی شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 10 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» علی زندی‌فر اظهار کرد: بارش شدید باران روز پنج‌شنبه ۱۸خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه آغاز بارش‌ها اکیپ‌های راهداری شامل ۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری به این محور اعزام شدند تا به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

این مسئول بیان کرد: با تلاش راهداران البرزی و نیروهای امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط ۶ دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و ۱۲۰۰ خوردروی گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی‌فر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیروهای راهداری استان انجام شده است اما به علت آب‌بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا مسیر تا بهسازی کامل آن مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: برای بازشدن هرچه سریعتر این محور از ساعت ۵ صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب‌دیده با همکاری نیروهای راهداری استان‌های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی جاده کرج- چالوس باشیم.

انسداد محور چالوس و آزادراه تهران - شمال 

 بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت به‌دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار