رئیس پلیس فتای البرز گفت: شخصی که با انتشار آگهی فروش ضبط خودرو با قیمت پایین تر رسید جعلی تحویل کالا را از طریق راننده تاکسی اینترنتی به مالباخته ارسال کرده و با دریافت بیعانه از این طریق کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 08 June 2023
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رسول جلیلیان گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق ارسال رسید جعلی تحویل کالا به راننده تاکسی های اینترنتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
او افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که کلاهبردار با انتشار یک آگهی فروش ضبط خودرو با قیمت بسیار ناچیز اقدام به دریافت بیعانه در قبال ارسال رسید جعلی تحویل کالا به راننده تاکسی اینترنتی کرده و دیگر پاسخگوی مالباخته نبوده است.
رئیس پلیس فتای استان البرز افزود: بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه هویت و مخفیگاه متهم در شهرستان پردیس استان تهران شناسایی شد.
او گفت: در ادامه با انجام روش های پلیسی متهم به پلیس فتای استان البرز هدایت و در تحقیقات تکمیلی این شخص به انجام کلاهبرداری از طریق تحویل رسید جعلی کالا به راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد.
سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه همچنان تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، افزود: به شهروندان توصیه می کنیم به هیچ وجه قبل از تحویل کالا اقدام به ارسال پول به عنوان بیعانه و یا عناوین دیگر نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار