دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از اقدامات مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی به وسعت ۱۷۰ هکتار در اراضی موسوم به «مزرعه توحید» این حوزه قضائی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 07 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» حسن علایی‌ثمرین با اعلام آزادسازی ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری این حوزه قضائی گفت: قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تأکیدات متعددی در حوزه محورهای فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها در حوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد افزود: در حوزه قضائی اشتهارد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری واقع در اراضی پلاک ثبتی ۱۱۵۹ موسوم به «مزرعه توحید» آزادسازی شد.

وی متذکر شد: در این عملیات تعداد قطعات تفکیک شده ۶۰ مورد، دیوارکشی ۲۰ قطعه به متراژ ۳۲۰۰ متر، بنا و ویلای در حال ساخت ۱۰ مورد، استخر ۱۰ مورد، فنس کشی با پی ممتد ۳۰ فره با سطح اشتغال ۲۵۰۰ متر، محوطه سازی ۴۰ مورد، دپوی مصالح ساختمانی پنج مورد اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد مساحت اراضی آزادسازی شده را ۱۷۰ هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی بر اساس ارزیابی انجام شده نزدیک به ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار