دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان با هدف ایجاد اشتغال پایدار بعد از آزادی در استان البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 06 June 2023

دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان استان البرز برگزار خواهد شد

به گزارش «تابناک البرز» دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان با هدف ایجاد زمینه و شرایط برای مهارت آموزی زندانیان در به دست آوردن کسب در آمد در جامعه پس از آزادی در استان البرز برگزار می شود.

گفتنی است، در جلسه ای که با حضور رئیس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، کارشناس آموزش، مسئول اشتغال و رئیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندان‌های استان برگزار شد، برنامه ریزی لازم جهت اجرای دومین دوره مسابقات ملی مهارت زندانیان البرز صورت گرفت.
لازم به ذکر است، این دوره از مسابقات در ۷ رشته معرق، جوشکاری، فناوری خودرو، پیرایشگری مردانه، برق ساختمان، قالیبافی و خیاطی تیرماه سال‌جاری به صورت شهرستانی و مرداد ماه به صورت استانی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، جهت افزایش روحیه زندانیان، با در نظر گرفتن مسائل امنیتی، رشته آشپزی ویژه زندانیان زن با حضور همسران و به صورت تیمی اجرا خواهد شد.
زندانیان بخشی از جامعه هدف گذاری شده مهارت آموزی این سازمان هستند که نیازمند بازسازی روحی و اشتغال زایی و مهارت افزایی می باشند، این موارد بعد از آزادی زندانیان بستر اشتغال پایدار را برایشان ایجاد می کند.

سیده زهرا فوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار