شهردار مهستان (شهرجدیدهشتگرد) از مردم و پیمانکاران مساکن مهر خواست در ساماندهی وضع نخاله‌های سطح شهر یاریگر شهرداری باشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 27 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» گلرخی شهردار مهستان با اشاره به اینکه شهرجدیدمهستان کارگاه بزرگ ساخت مسکن استان و کشور است، تولید و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی حاصل از پروژه‌های مسکن شهر را یکی از مسائل مهم و بزرگ پیش روی شهرداری و شهروندان برشمرده و افزود: پراکندگی کارگاه‌های ساخت‌وساز در پهنه‌ی وسیع شهر و عدم تعهد و مسئولیت‌پذیری برخی از پیمانکاران و سازندگان موجب رهاسازی نخاله‌ها در مناطق مسکونی و ایجاد نارضایتی برای شهروندان شده است.
شهردار مهستان در ادامه گفت: در همه جای دنیا اداره‌ی شهر و حفظ زیبایی و پاکیزگی آن با یاری و همراهی شهروندان و فعالان شهر رقم می‌خورد و همان‌گونه که بارها درخواست نموده‌ایم دست یاریگر مردم را برای تحقق این امر به گرمی می‌فشاریم.
گلرخی افزود: ستاد نخاله برداری شهرداری با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی موجود کمر همت به پاک‌سازی شهر از نخاله‌ها بسته است، اما تا زمانی که پیمانکاران و سازندگان مسئولیت‌پذیری لازم را در حفظ زیبایی و پاکیزگی شهر به کار نگیرند، به نتیجه‌ی مطلوب و درخواست خود نخواهیم رسید.
وی تأکید نمود: نقاطی در شهر برای تخلیه‌ی نخاله‌ها در نظر گرفته‌شده و انتظارمان این است سازندگان گرامی با رعایت حقوق شهروندان صرفاً از این نقاط برای تخلیه نخاله استفاده کنند.
شهردار مهستان در پایان از شهروندان خواست هرگونه رهاسازی نخاله در مناطق مسکونی را از طریق شماره تماس ۰۲۶۴۴۲۶۶۴۰۹ به معاونت خدمات شهری شهرداری اطلاع داده و در ساماندهی این امر یاریگر مدیریت شهری باشند.

 غلامرضا زارع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار