مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از برخورد با کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در حوزه تغذیه و بهداشتی می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 23 May 2023
بکارگیری اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در مشاغل مرتبط با مواد غذایی و بهداشتی ممنوع
به گزارش «تابناک البرز» شیری در جلسه هماهنگی دستگاه ها جهت گشت مشترک صنوف و کارگاه های تولیدی با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور در مورد ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی در مشاغل مرتبط با مواد غذایی و بهداشتی و شوینده ها گفت: کارگاه ها و کارخانجات تولیدی مواد غذایی و بهداشتی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی داشته اند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
او همچنین در خصوص اجاره و تملک املاک ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد مشاوران املاک گفت: اجاره و تملک املاک به اتباع خارجی بدون هماهنگی و استعلام از این اداره کل ممنوع می‌باشد.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه نظارت جدی بر مشاغل و فعالیت های اتباع خارجی ضرورت دارد، افزود: هیچ گونه تخلفی از چشم ناظران دور نمی ماند و با متخلفان با جرایم سنگین برخورد خواهد شد.
شایان ذکر است در این جلسه ضمن مرور آخرین وضعیت مشاغل اتباع خارجی در استان، روند اجرا و اقدامات قانونی در خصوص برخورد با کارفرمایان متخلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار