رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از ثبت‌نام ۴۰۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۴۵نفر آقایان و دیگر ثبت‌نام کنندگان بانوان هستند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 20 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار کرد: آمار ثبت‌نام‌کنندگان در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان البرز به تفکیک رشته و شهرستان از ابتدای شروع ثبت‌نام مسابقات تا امروز، ۳۰ اردیبهشت‌ماه ثبت شد که تا این لحظه ۴۰۰ نفر در مسابقات قرآن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴۵ نفر آقا و باقی بانوان هستند که به تفکیک در ۱۳ رشته شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام این مسابقات از روز ۱۶ اردیبهشت و از طریق درگاه اینترنتی مسابقات به نشانی Quraniran.ir شروع و تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه نسبت به دوره قبل تا این لحظه آمار ثبت‌نام‌کنندگان از رشد خوبی برخوردار است، افزود: از علاقه‌مندان قرآن کریم بالای ۱۸ سال استان دعوت می‌کنیم برای ارزیابی مهارت و توانایی خود در رشته‌های مختلف قرآن کریم در این مسابقات شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: آیین‌نامه و منابع مسابقات در سایت www.quraniran.ir قابل دریافت است و از متقاضیان می‌خواهیم که ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار