فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک انبار دارای ۱۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 18 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار دارای تعداد قابل توجهی کولر گازی قاچاق در منطقه مرکزی شهر کرج شناسایی شد.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۱۸ دستگاه کولر گازی و پنج مایکروویو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: همچنین با هماهنگی مقام قضائی اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی منتقل شدند.

سردار هداوند با اشاره به نقش مهم اخبار مردمی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید و فروش اموال قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف خودرو قاچاق از یک نمایشگاه

سردار هداوند گفت: در اجرای طرح‌های بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش خودرو، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از خرید و فروش خودروهای گذر موقت توسط متصدی یک نمایشگاه ماشین در منطقه رجایی شهر کرج مطلع شدند.

وی افزود: همچنین مأموران در بازرسی از این واحد صنفی دو خودرو بنز و بی‌ام‌و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: کارشناسان ارزش خودروهای کشف شده را حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار هداوند از معرفی یک نفر در این زمینه به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: بر اساس قوانین، هرگونه خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت ممنوع بوده و مصداق بارز کالای قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: واگذاری خودروهای گذر موقت به غیرممنوع است و تنها فرد واردکننده اجازه رانندگی با این خودروها را دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار