مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری البرز گفت: فعالیت سامانه پنجره واحد مالکیت زمین از ابتدای سال ۱۴۰۱ در البرز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با ورود به این سامانه به آدرس ایران آی لند دات آی آر تقاضا و درخواست خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 13 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» اصغر بیات گفت: هدف این سامانه تسریع در انجام امور زمین، جلوگیری از مفاسد اقتصادی و زمین خواری است.

مدیر کل منابع طبیعی با بیان این که راهبری این سامانه بر عهده منابع طبیعی و ابخیزداری و جنگلبانی هر استان است افزود: دستگاه‌های نظارتی استان ناظر بر اعمال این سامانه و و دستگاه‌های های دخیل در امور اراضی مانند جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی  هستند.

الماسی، مدیر امور اراضی حهاد کشاورزی استان در خصوص ثبت نام متقاضیان در حوزه جهاد کشاورزی در این سامانه گفت: تا کنون ۱۴۰ نفر در این سامانه ثبت درخواست کردند که ۵۰٪ پروند‌ها نزدیک به ۶۸ پرونده به سامانه پی ام که در واقع سامانه امور اراضی و صدور مجوز‌ها ست ارسال شده که ۱۰ پرونده تو همون مراحل اولیه به دلیل نقص پرونده رد شده و ۱۰ پرونده تکمیل شده و نزدیک صدور مجوز است و مابقی پروند‌ها نیز در حال انجام است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی تکمیل زیر ساخت‌ها برای ادارات مختلف را برای پیشبرد این سامانه لازم و ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار