رئیس اداره حفاظت محیط زیست طالقان گفت: پایش مشترک کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از وضعیت مدیریت پسماند در سایت جمع‌آوری پسماند انجام شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 07 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» محسن فلاح‌نژاد اظهار کرد: در راستای لزوم پایش دوره‌ای مدیران اجرایی پسماند، پایش مشترک کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان طالقان از وضعیت مدیریت پسماند در سایت جمع‌آوری پسماند صورت گرفت.

وی بیان کرد: این بازدید و پایش به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد تا وضعیت اقدامات مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست طالقان تصریح کرد: مدیریت پسماند برای بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و جلوگیری از ایجاد شیرابه از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح تفکیک زباله از مبدأ از به درستی اجرایی شود شاهد کاهش حجم زیادی از این پسماندها که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود خواهیم بود.

فلاح‌نژاد گفت: امروزه مدیریت پسماندها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه این امر به صورت کاملاً مستقیم با سلامتی مردم و حفظ محیط زیست مرتبط است و عدم توجه لازم به این امر خطرات زیست محیطی زیادی را در بر خواهد داشت.

وی متذکر شد: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست در حین بازدید بخشی از وضعیت مدیریت پسماندها در این باره تذکرات لازم را دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار