حجت الاسلام رادمرد با دعوت از عموم فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: شبکه سازی پایگاه قرآنی مساجد در نشر و ترویج فرهنگ زندگی قرآنی موثر است.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 06 May 2023

شبکه‌سازی پایگاه قرآنی مساجد در نشر و ترویج فرهنگ سبک زندگی قرآنی موثر است

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی رادمرد با اشاره به اهمیت جایگاه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: انسان عاقل و اهل تفکر و اندیشه همواره به دنبال نور واقعی و ماندگار است. 

امام جمعه ماهدشت افزود: این خرد و آگاهی در کسب نور برای تصمیم درست و اندیشه ورزی برای بهترین اقدام است؛ ایمان واقعی نوری برای انسان است، خدا نور السماوات و الارض است. ایمان به پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) نور و راه بلد راه زندگی است.

به گفته وی، انسانی که مومن به تمام این منابع عظیم نور باشد در زندگی اش نورانیتی ایجاد می شود که بهترین تصمیم را در پیش گیرد برای اینکه این نور در زندگی حادث شود بهترین عمل انس با قرآن کریم است.

خطیب نماز جمعه ماهدشت اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که مساجد ما باید پایگاه قرآنی باشد و با شبکه سازی در این پایگاه قرآنی مساجد می توانیم در راستای گسترش فرهنگ قرآن در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان از جمله جشنواره هایی است که در این حوزه اقدام های بسیار مثبتی دارد لذا از تمامی علاقمند این دوره تقاضا می کنم که در شانزدهمین دوره این مسابقات شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار