تور دوچرخه‌سواري سینگ کاراک اندونزی پس از برگزاري 9 مرحله رقابت، با قهرماني تيم پيشگامان يزد به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 12 October 2015

به گزارش تابناک یزد، در مجموع تیمی اين رقابت‌ها، تيم دوچرخه‌سواري پیشگامان يزد با 89 ساعت و 5 دقیقه و 49 ثانیه بر سكوي قهرماني اين رقابت‌ها ايستاد و  پتروشیمی تبریز ديگر نماينده كشورمان با 9 دقیقه و 47 ثانیه اختلاف در جايگاه نائي قهرماني قرار گرفت. تيم بریجستون ژاپن نيز مقام سوم اين مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مجموع انفرادی کل تور نيز "آروین معظمی گودرزی" با 29 ساعت و 40 دقیقه و 52 ثانیه، امیر زرگری با 3 دقیقه و 23 ثانیه اختلاف و حسین عسکری با 4 دقیقه و 11 ثانیه اختلاف به ترتيب اول تا سوم شدند.

مقام اول اين رقابت‌ها در مجموع امتیازی کل تور با 18 امتياز به  توماس رابو از هلند رسيد و  حسین عسکری و آروین معظمی گودرزی به ترتيب با 17 و 13 امتیاز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

البته در مجموع کوهستان کل تور،آروین معظمی گودرزی با 89 امتیاز،  احد کاظمی با 67 امتیاز و  امیر کلاهدوز با 36 امتیاز روي سكوهاي اول تا سوم رفتند.

گفتني است؛ در محرله نهم اين مسابقات كه به مسافت 136 کیلومتر برگزار شد، هاتسویاما شویی از بریجستون ژاپن مقام اول، مهدی سهرابی از پتروشیمی مقام دوم و فیلیپه مارسلو از فیلیپین مقام سوم را بدست آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار