جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی البرز، کارمند یکی از شعب بانک‌های دولتی کرج به اتهام اختلاس ۴۰ میلیارد ریالی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 28 March 2023

سرقت ۴۰ میلیاردی کارمند بانک از حساب مردم لو رفت!

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرقانونی و اختلاس ۴۰ میلیارد ریالی کارمند شعب یکی از بانک های دولتی کرج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، متهم با برداشت غیرقانونی از حساب تعدادی از مشتریان بانک ، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم، نامبرده را حین مراجعت به محل کارش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به ادامه تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده و این آمادگی وجود دارد تا اخبار و اطلاعات شهروندان در این حوزه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ دریافت و رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار