رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران استان البرز با تاکید بر لزوم جمع‌آوری قرعه‌کشی خودرو گفت: قرعه‌کشی بازار را نابود کرده و یکی از علل اصلی نابسامانی بازار خودرو است.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 18 March 2023

قرعه کشی خودرو بازار را نابود کرد/ یکی از راه های شکستن قیمت خودرو باز شدن درهای گمرک است

به گزارش «تابناک البرز» کریمی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: با کاهش قیمت دلار قیمت اتومبیل هم کاهش پیدا کرد، خصوصا در خودروهای خارجی تغییراتی داشته است.

وی تصریح کرد: واقعیت بازار ایران این است که همیشه وقتی کالایی از جمله خودرو ارزان می‌شود تقاضا پایین و زمانی که گران می‌شود تقاضا و استقبال برای خرید بالا می‌رود.

 رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران استان البرز در ادامه با تاکید بر لزوم جمع‌آوری قرعه‌کشی خودرو گفت: قرعه‌کشی بازار را نابود کرده و یکی از علل اصلی نابسامانی بازار خودرو است.

وی همچنین با انتقاد از خرید و فروش خودرو در سایت‌ها گفت: یکی از عوامل مهم برهم زدن نظم بازار خودرو سایت‌های خرید و فروش هستند چون نرخ‌ها مشخص نیست و هر کس هر قیمتی که بخواهد را اعلام می‌کند، در صورتی که در نمایشگاه‌های اتومبیل تفاوت قیمت بسیار ناچیز است.

کریمی با بیان اینکه تعیین قیمت خودرو باید در دست بازار باشد نه سایت، خاطرنشان کرد: علل آشفتگی و بر هم خوردن بازار؛ سایت‌ها هستند و اکنون بازار از کنترل خارج شده است.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شکستن قیمت خودرو شود باز شدن درهای گمرک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار