وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تقریبا ۵۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان فردیس هزینه شده گفت: تقریبا ۷۰ درصد این هزینه‌ها در دولت سیزدهم انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 16 March 2023

بیمارستان فردیس، عید فطر آماده افتتاح خواهد بود

به گزارش «تابناک البرز» دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان فردیس با بیان اینکه امروز شاهد تکمیل تقریبا کامل بیمارستان شهید قاسم سلیمانی هستیم، اظهار کرد: فردیس یکی از شهرستان‌های بزرگ استان البرز است ولی متاسفانه علی رغم اینکه حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، تا کنون فاقد بیمارستان بوده است.

وی ادامه داد: در سفر استانی‌ که همراه رییس جمهور به البرز داشتیم،  بر ضرورت تکمیل این بیمارستان که ساخت آن از سال ۹۵ آغاز شده تاکید شد.

وزیر بهداشت گفت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم حدود ۵۰ درصد از عملیات اجرایی این مجموعه انجام شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته، طی حدود دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته که این نشان دهنده عملکردی جهادی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه حق فردیسی‌ها است که بیمارستان مجهزی داشته باشند، گفت: این امکان وجود دارد که ظرفیت تخت‌های این بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی به ۳۰۰ تخت افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه تمام بخش‌های این بیمارستان اصولی و استاندارد است، توضیح داد: این مجموعه به ۵ اتاق عمل دایمی و یک اتاق عمل اورژانس مجهز است و تجهیزات و زیرساخت‌های آن هم به روز است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا ۵۶۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده گفت: تقریبا ۷۰ درصد این هزینه ها در دولت سیزدهم انجام شده و با توجه به امکانات موجود، امیدواریم بتوانیم از این مجموعه به عنوان بیمارستانی آموزشی بهره بگیریم تا بتوانیم از این فضا هم برای آموزش و هم درمان استفاده کنیم.

وزیر بهداشت توضیح داد: طبق قول‌های داده شده عید فطر این بیمارستان افتتاح می‌شود البته شرط بهره برداری را پذیرش بیمار گذاشته‌ایم و ما هیچ مجموعه ای را صوری افتتاح نمی‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار