سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از افتتاح یک واحد هتل در روستای خوزنکلا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 14 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» یحیی دارایی در مراسم افتتاح هتل-سوئیت کسری اظهار کرد: این هتل در سه طبقه و دارای ۱۰ باب اتاق و ظرفیت ۵۰ تخت اقامتی است.

به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز حجم سرمایه‌گذاری این هتل حدود ۱۸۰ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی آن به طور مستقیم ۱۲ نفر است.

دارایی سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری را یکی از اولویت‌های استان عنوان کرد که می‌تواند در تحقق هدف تبدیل از معبر به مقصد گردشگری و ارائه هر چه مطلوبتر خدمات به گردشگران کمک کند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه محور کرج-کندوان دارای ظرفیت‌های بیشماری در زمینه گردشگری طبیعی و روستایی است، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، ایجاد چنین هتلی در روستا به رونق اقتصادی آن منطقه کمک و از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی نیز افتتاح هتل در روستای خوزنکلا را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: تبدیل البرز از معبر به مقصد گردشگری فقط با همگرایی دولت و بخش خصوصی ممکن می‌شود.

شهرام علی محمدی با اشاره به اینکه البرز دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است که باید زیرساخت‌ها نیز متناسب با ظرفیت‌ها رشد یابند، افزود: ساخت هتل با توجه به کمبود تخت‌های اقامتی در استان توسط سرمایه گذار اقدامی ارزشمند است. نباید با وجود چنین ظرفیت‌هایی دغدغه تخت و اقامتگاه داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد که دفاتر خدمات گردشگری به به برگزاری تورهای داخلی البرزگردی توجه ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار