امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: کشتی جنگی ایرانی باصلابت در کنار گوش آمریکا سنگر زد و باعث ایجاد حس قدرتمندی و عزت در کشورهای دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 11 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله حسینی همدانی با اشاره به قدرت نیروی دریایی ایران افزود، ایران با این اقدام جهان تک قطبی را به هم زد و نشان داد که امروز ایران رقیب آمریکاست.

امام جمعه کرج گفت: امروز نیروی دریایی به قدرت جهانی تبدیل شده که می تواند از منافع خود دورتر از آب های سرزمینی خود دفاع کند و برای آمریکا قابل هضم نیست و ما محکم تر از قبل می گوییم که ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: از طرف دیگر صهیونیست های جنایتکار زودتر از موعد مقرر اقدام به نابودی خود کرده اند و این رژیم پلید برای انحراف افکار عمومی به کشورهای منطقه حمله و ایجاد ناامنی می کند اما نتیجه معلوم است و اسرائیل زودتر از زمان ممکن از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قانون عفاف و حجاب گفت: از مردم همیشه در صحنه می خواهم که پویش مطالبه از مسوولان برای اجرای قانون عفاف و حجاب را راه بیندازند.

او افزود: رئیس جمهور نیز فرمودند که باید این قانون اجرا شود و برای اجرای قانون باید دستگاه های مختلف به میدان بیایند و هرکس موظف به اجرای این قانون است باید آن را اجرا کند.

او از مردم خواست به غیر از تحصن و تجمع از مسولان بخواهند که قانون عفاف و حجاب توسط مسئولان پیگیری و اجرا شود.
آیت اله حسینی همدانی افزود: بنده فعلا به مسولان فرصت داده ام، اما هر که ترک فعل کند خودم وارد خواهم شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به کلید واژه مسمومیت ها گفت: دشمنی که خاطرات جنگ را به یاد دارد با به کار گیری نیروهای خبیث داخلی روی قشر دانش آموز متمرکز شده است و با تمام توان خود می خواهد که موضوعات را سازماندهی کند.

او افزود: دشمن کلید واژه حمله شیمیایی را اخیرا به کار می برد در صورتی که ما قربانی حملات شیمیایی مدعیان امروزیم و با این عناوین می خواهند که جای شهید و جلاد را عوض و فکرها را منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان از مسوولان خواست تا روی نوجوانان۱۲ سال به بالا متمرکز تا در برابر حملات فرهنگی دشمن از مصونیت برخوردار شوند.

او اشاره به شهدای دانش آموز گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی می خواهد ایثارگری و شهادت طلبی را فراموش کنیم اماسیره شهدا باید در زندگی و جامعه ما گسترش یابد

او به اشاره به شهدای دانش آموز افزود: ما در دوران دفاع مقدس بیش از۳۶هزار نفر شهید دادیم و۵۷۰نفر شهدای دانش آموز در استان خود داشتیم.

امام جمعه کرج گفت: قسمت اعظم بسیجیان را دانش آموزان رزمنده تشکیل می دادند در دوران دفاع مقدس فرمانده دانش آموز نداشتیم اما امام، شهیدان دانش آموز را رهبر انقلاب خواند، امروز بر مسوولان متصدی امور فرهنگی لازم است نسل نوجوان و جوان که گرفتار جنگ ادارکی و مجازی شده اند با این اسطوره ها آشنا کنند.

او در ادامه با اشاره به ماه شعبان گفت: ماه شعبان با جلالت قدر و اهمیت خودسازی و آمادگی برای ماه مبارک رمضان در حال طی شدن است و باید این فرصت راغنیمت شمرد.

آیت اله حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی از مسجد شروع شد و امام فرمودند ما انقلاب مردیم که مساجد را آباد کنیم و باید با کارکردهای متفاوت مسجد در امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی همت تام گذاشت.

امام جمعه کرج گفت: بیش از ۸۰ هزار مسجد در کشور به عنوان ظرفیت فرهنگی و اجتماعی غیر از اعتلای نام خدا باید خیرخواهانه مردم اطراف خود را سرپرستی کند.

او گفت هر جا یاد خدا گسترده شود آسیب های اجتماعی از بین می رود و این کار را مساجد انجام می دهند، از سی ام مرداد سال۴۸که مسجد الاقصی را صهیونیست ها آتش زدند تا امروز۵۰۰۰مسجد در جهان توسط جریان غربی، عربی و عبری منهدم شد چرا که دشمنان با مراکز عبادی دشمن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار