سردار رادان گفت: کمین های پی در پی دشمن برای نفوذ وجود دارد اما راه ما، همان راه شهداست.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 01 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده انتظامی کشور در جشن دانش آموختگی فراگیران درجه بگیر آموزشگاه های علمی تخصصی فراجا که در آموزشگاه شهید چمران کرج برگزار شد، گفت:کمین های پی در پی دشمن برای نفوذ وجود دارد اما راه ما، همان راه شهداست و افتخار ما جان بر کف بودن‌مان است و اینکه ما در راه آرامش مردم از جان‌مان هم می گذریم باعث افتخار ماست.

سردار رادان با تبریک ایام شعبانیه گفت: امروز همانطور که در شعار و سرودهای‌تان بود، پلیس افتخار دارد که در اطاعت محظ از رهبری قرار دارد و تا پای جان برای خدمت به مردم در میدان است.

او می‌گوید: در آستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خدمت ما به مردم دوچندان خواهد شد و این افتخاری است که پلیس در ایامی که مردم در حال استراحت هستند به آنها خدمت کند، چنین خدمتی به چنین مردمانی در چنین سرزمینی قطعا مقدس است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: امروز کشور ما جوانانی دارد که استوار در راه خدمت و حفظ امنیت کشور هستند.

او می‌گوید: امروز به حکم فرمانده کل قوا ما به دنبال جلب رضایت خدا و مردم هستیم، پس ما افتخار می کنیم که در این راه لباس پلیس را در خدمتی مقدس به تن کنیم.

سردار رادان گفت: ما اعتقاد داریم که باید هر روز به توانمندی های خود بیافزاییم بنابراین مسیر آموزش باید ادامه دار باشد و این آموزش باید تا پایان خدمت ادامه داشته باشد، آموزشی که در کنار تجربه قرار می‌گیرد و شما را به مردانی از جنس مقاومت و غیرت تبدیل می‌کند و هر روزی که می گذرد ما نیاز به آموزش و کسب تجربه داریم.

او می‌گوید: ما در راه دفاع از مردم، مسیر هرچه زشتی، پلشتی و انحراف را می بندیم و این عبادتی برای ما در راه خدمت به وطن است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: ما باید بدانیم به جامعه ای که در برابر آن قسم خوردیم که خدمت کنیم باید احترام بگذاریم و در راه خدمت باید احترام ما به مردم مانند پدر و مادرمان باشد.

او می‌گوید: باید دقت کنید که ما وظیفه داریم تمام وظایف‌مان را در چارچوب قانون، مقتدرانه و محترمانه انجام دهیم؛ اجرای درست، صحیح و به موقع خدمت برای ما احترام در نزد مردم را به دنبال خواهد داشت. احترام مردم شأن و مقبولیت پلیس را بالا خواهد برد و ما وظیفه داریم در راه خدمت به مردم شأن پلیس را حفظ کنیم.

سردار رادان گفت: امروز شما خودتان را وقف مردمی کرده‌اید که آسایش‌شان برای ما از همه چیز مهمتر و مقدس تر است، ما برای اینکه حفاظت و حراست کنیم از امنیت و آرامش مردم تا پای جان در کنار مردم ایران هستیم و در این راه در مقابل هر کسی که به فکر از بین بردن این آرامش و امنیت است، می‌ایستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار