طاهرخانی گفت: صندوق پرداخت فوری هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج با اهتمام دولت سیزدهم برای مدت یک هفته در البرز فعال شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 01 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت: بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش تامین اجتماعی از امروز به مدت یک هفته می توانند برای دریافت هزینه های درمانی خود به صندوق ویژه تامین اجتماعی استان به نشانی کرج - ۴۵ متری گلشهر ، خیابان کوکب شرقی ، نرسیده به بلوار حدادی ، ساختمان تامین اجتماعی استان البرز مراجعه کنند.

او افزود: تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران این سازمان که مبتلا به ۱۰۷ بیماری مشخص باشند و از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ تاکنون بابت هزینه های درمانی علاوه بر پوشش های بیمه تامین اجتماعی به عنوان بیمه پایه و بیمه تکمیلی ، ارقامی را شخصا پرداخت کرده باشند، می توانند از امروز به مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک به صندوق تامین اجتماعی البرز مراجعه کنند.

طاهرخانی گفت: این افراد با ارائه کلیه اسناد تشخیصی - درمانی مربوط به بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱ در خصوص بیماری ، ارائه مستندات پرداخت بیمه پایه و تکمیلی ، ارائه مدارک مربوط به بیماری ، ارائه کپی کارت ملی افراد بالای ۱۸ سال ، (افراد زیر ۱۸ سال تبعی ، می بایست کپی کارت ملی بیمه شده اصلی را هم تحویل دهند) و ارائه شماره شبا (شماره شبا از هر بانکی مورد تایید است .) برای دریافت هزینه ها اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز افزود: پس از بررسی پرونده توسط " صندوق بیماران خاص و صعب العلاج" و در صورت شمول ، هزینه هایی را که پرداخت کرده اند تا سقف مشخص در ضوابط به بیماران پرداخت می شود.

او گفت: افراد مبتلا که از تاریخ فوق تاکنون کلیه هزینه هایشان توسط سهم بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پوشش داده شده و هزینه ای را خودشان پرداخت نکرده اند ، نیز برای برخورداری از حمایت های آتی صندوق مذکور ، به آدرس اینترنتی darman.tamin.ir مراجعه و نسبت به ثبت بیماری خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار