کد خبر: ۱۰۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 10 October 2015

طرح سنجش سلامت زنان شاغل روز شنبه در نشست ویژه در استانداری البرز به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا،مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز دراین نشست گفت: براین اساس دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری اداره کل ورزش و امور جوانان سنجش سلامت را از زنان شاغل در دستگاه های اجرایی به عمل خواهند آورد.

بی بی عصمت سرفرازی افزود: امروز شاهد آن هستیم که هشت ساعت از عمر زنان شاغل در ادارات بدون تحرک و پویایی صرف می شود بنابراین باید تمهیدات لازم را برای سلامت آنان اندیشید .

وی خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به نقش ورزش در سلامت جسم و روح علاوه برسنجش سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اداره کل ورزش و امور جوانان موظف است تا با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز تمهیدات لازم را برای ورزش بانوان فراهم آورد .

درنشست ویژه اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز همچنین گروههای چهارگانه حقوق کودک مورد بررسی قرار گرفت و مدیر این اداره کل دراین زمینه اظهار کرد: این بحث در استانها برعهده کارگروه زنان و خانواده گذاشت شده است .

سرفرازی افزود: بنابراین با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای به همراه یکی از موسسات غیردولتی طرح تتا مورد توجه قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد:دراین طرح مادران کودکان زیر هفت سال که علاقمند به پرورش کودکان کارآفرین هستند با همکاری آموزش و پرورش ، بهزیستی از آموزش های لازم برخوردار می شوند .

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: شناخت کلی مادران از کودکان ، انتظارات کودکان از مادران و مادران از کودکان دراین طرح مورد توجه قرار می گیرد .

دراین نشست هریک از اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود دراین زمینه پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار