مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: وقتی شهروندان استان از لحاظ داشتن گاز برای گرم کردن منزل شان در محدودیت قرار دارند، گرم کردن ویلا و استخرهای روباز به وسیله گرماتاب‌ها ظلم در حق هم استانی‌ها است و ماموران شرکت گاز با این اقدامات به شدت برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 05 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» سیدرضا غفاریان درباره پایش‌های انجام شده  برای رصد وضعیت مصرف گاز در فصل سرما اظهار کرد: عملیات پایش مصرف گاز از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا ۱۱ بهمن در مجموع  ۱۳ هزار و ۱۹۰ پایش و بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۲۹۹ اداره مشمول قطعی گاز شده و ۵۳۰ اخطار به ارگان‌هایی که دمای رفاه را رعایت نکردند داده شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: از زمانی که عملیات پایش و بازرسی در استان البرز شروع شده ۲۸۴ عدد گرماتاب قطع و جمع آوری شده است.

غفاریان ادامه داد: در ۴۳ روز انجام پایش و بازرسی بیش از هزار و ۵۷۰ عملیات پایش از شهرک‌های ویلایی انجام شده که ۲۱۴ اخطار صادر و ۹۰۱ مورد بازرسی منجر به قطعی گاز شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه ۵۲ استخر نیز مشمول محدودیت و قطعی گاز شده‌اند، افزود: در ناترازی ایجاد شده، مدیریت و صرفه جویی در مصرف بهترین اقدام برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز بوده و اگر بازرسی و نظارتی از طرف این شرکت انجام می شود برای اطلاع شهروندان از نحوه مصرف گاز در شرایط بحرانی است.

غفاریان خاطر نشان کرد: وقتی شهروندان استان از لحاظ داشتن گاز برای گرم کردن منزل شان در محدودیت قرار دارند، گرم کردن ویلا و استخرهای روباز به وسیله گرماتاب‌ها ظلم در حق هم استانی‌ها است و ماموران شرکت گاز با این اقدامات به شدت برخورد می‌کنند.

وی اذعان کرد: از همه شهروندان درخواست دارم تا با رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه شرکت گاز استان البرز را برای استمرار جریان این نعمت الهی یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار