معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: هیچ موسسه و فرد حقیقی بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اجازه برگزاری هیچ گونه رویدادی را با عناوین کارآفرینی، بلاگری در حوزه مد و لباس و.. نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 26 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» مهدی آقابراری با اشاره به درخواست های متعدد از فرمانداری کرج برای اخذ مجوز برگزاری رویداد مد و لباس اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی ساماندهی مد و لباس در استان است و هیچ گروهی تحت عناوینی همچون بلاگر فعال در حوزه مد و لباس، کارآفرینی، رویداد پوشش اسلامی و...بدون کسب مجوز از مراجع ذیصلاح اجازه برگزاری این رویداد را در شهر کرج نخواهد داشت. 
وی با بیان اینکه تمامی فعالیت ها در این حوزه توسط دبیرخانه عفاف و حجاب فرمانداری کرج نیز نظارت و رصد می شود، افزود: در خصوص درخواست های برگزاری ایونت و رویدادهای مد و لباس با عناوین کارآفرینی و..  ابتدا باید مدارک مربوطه به فرمانداری کرج و اداره کل فرهنگ و ارشاد ارایه شود و پس از احراز صلاحیت و بررسی در دبیرخانه عفاف و حجاب فرمانداری کرج و اخذ مجوز از اداره اماکن اقدامات قانونی در این رابطه صورت می گیرد. 
وی استفاده از سالن های اماکن عمومی دولتی را نیز برای برگزاری رویدادهای تحت عناوین پوشش اسلامی، عفاف و حجاب و ... نیازمند اخذ مجوز قانونی دانست و همچنین تصریح کرد: مدیر هیچ سالن عمومی هم در دستگاه های دولتی کرج پس از دریافت مجوزهای لازم،  برای اختصاص فضا در جهت حمایت از رویدادهای حوزه عفاف و حجاب اجازه دریافت وجه از تولیدکنندگان را ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: از تمامی فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در چارچوب قانون و پس از کسب مجوزهای قانونی حمایت خواهد شد. 
وی تصریح کرد تمامی رویدادهای حوزه مد و لباس در کرج باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری ویژه شهرستان کرج و اداره اماکن مجوز قانونی داشته باشند و در فرایند اجرا نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساماندهی مد و لباس در استان باید بر روند اجرای کار نظارت داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار