مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده شاهد کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین کمینه دما به ۸ درجه زیر صفر و بیشینه آن نیز به ۷ درجه بالاتر از صفر می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 25 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۹۰ هشدار هواشناسی برای البرز صادر شده، اظهار کرد: بیشتر این هشدارها مربوط به آلودگی هوا بوده است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۰ درصد هشدارهای امسال مربوط به ورود سامانه بارشی به استان بوده، اظهار کرد: متاسفانه امسال در تمامی فصول در بسیاری از روزها شاهد آلودگی هوا بودیم.

بهاروند احمدی اضافه کرد: در فصل بهار و تابستان عمده آلودگی به خاطر ناپایداری هوا بود و اغلب هشدارهای پاییز و زمستان هم به دلیل وارونگی دما و پایداری هوا بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای استان توضیح داد: امروز چهارشنبه (پنجم بهمن)، آسمان البرز کمی تا نیمه ابری است. بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی این مدت شاهد کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین کمینه دما به ۸ درجه زیر صفر و بیشینه آن نیز به ۷ درجه بالاتر از صفر می‌رسد.

وی گفت: طی این مدت بارش پراکنده برف در ارتفاعات استان از جمله دیزین، آسارا و طالقان دور از انتظار نیست.

بهاروند احمدی توضیح داد: طی سه روز آینده کمینه دما در ارتفاعات استان به ۱۷ درجه زیر صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار