سردار لشکر سیدیحیی رحیم صفوی گفت: در حوادث امسال بیش از ۴۰ کشور پشتیبانی از اغتشاشات داخل ایران حمایت کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 25 January 2023

بیش از ۴۰ کشور از اغتشاشات داخل ایران حمایت کردند/ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است

به گزارش «تابناک البرز» سردار لشکر سیدیحیی رحیم صفوی در یادواره ۴۴۲ شهید جامعه کارگری و کارفرمایی استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد جنگ ترکیبی دشمن تغییر باورها و اذهان جوانان و قشرهای مختلف جامعه  اسلامی است گفت: به طور قطع مردم انقلابی ایران در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام اسلامی به تمام دنیا نشان خواهند داد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح افزود:  زمانی فرزندان ایران در مرزها و پشت خاکریزها با دشمن سینه به سینه می جنگیدند اما امروز دشمن در خانه های ما است و با مغزها ، دل ها، افکار و اندیشه های جوانان ما می جنگد.

وی ادامه داد: رویکرد جنگ شناختی تغییر در اذهان و باورها است؛ دشمن در حوادث اخیر کشور تصویر سازی غلط از وضع کشور و انقلاب برای افکار خارجی و برخی داخلی ها داشت که ایران در حال فرو ریختن است .

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این تصویر برداری می خواستند به اهداف شوم خود برسند اما از قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان بی خبر بودند به ویژه آنکه ملت ایران با دشمنان همراهی نکرد، افزود: دشمنان به فضل الهی با هوشیاری مردم ، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با شکست مواجه شدند هرچند ممکن است باز هم به کار خود ادامه دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در حوادث امسال بیش از ۴۰ کشور پشتیبانی از اغتشاشات داخل ایران حمایت کردند اما شکست خوردند؛ البته باید زمینه های ناآرامی اجتماعی و مشکلات داخلی به خصوص اقتصادی را با مدیریت لازم حل کنیم و در داخل ضعف نشان ندهیم.  

رحیم صفوی افزود: ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار