رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به اینکه با افزایش آلودگی هوا شاهد افزایش مراجعه به مراکز درمانی هستیم، توضیح داد: در این روزها تعداد مراجعین به این مراکز بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 18 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» احمد مهدوی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های هوا تا پایان هفته اظهار کرد: از مردم به ویژه افراد مسن، بیماران قلبی- ریوی و کودکان درخواست می‌شود فعالیت طولانی مدت خارج از منزل نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با افزایش آلودگی هوا شاهد افزایش مراجعه به مراکز درمانی هستیم، توضیح داد: در این روزها تعداد مراجعین به این مراکز بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای اورژانس البرز در وضعیت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم خدمات رسانی کنند.

مهدوی در ادامه از استقرار خودروهای آمبولانس در معابر پرتردد کرج مثل میدان حصارک، چهارراه طالقانی و میدان شهدا خبر داد و گفت: در شهرستان‌های دیگر هم آمبولانس‌ها در میادین اصلی استقرار دارند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز افزود: در این شرایط از مردم درخواست می‌شود مصرف مایعات به ویژه شیر و آب میوه‌های طبیعی را فراموش نکرده و وعده‌های غذایی سالم مصرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار