شهردار کرج گفت: کسانی که عوارض خود را به صورت نقدی در زمان صدور پروانه پرداخت کنند می‌توانند تا پایان سال مشمول تخفیف شوند.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 14 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد کیانی گفت: شهروندان در صورت تعیین تکلیف جرایم کمیسیون ماده صد، پرداخت نقدی عوارض بعد از کمیسیون ماده صد در ماه اول پس از ابلاغ مشمول بهرمندی از تخفیف ۴۰ درصدی و در ماه دوم پرداخت، بهره‌مند از ۳۱ درصد تخفیف نقدی می‌شوند.

او در ادامه از تخفیف برای پلاک‌هایی که با شهرداری توافق دارند و بهای خدمات خود را بر اساس بهای خدمات مصوب سال ۱۴۰۱ می‌پردازند، سخن گفت و افزود: شهروندانی که بهای خدمات مذکور را به صورت نقدی پرداخت کنند، شامل ۲۳ درصد تخفیف در ماه اول و ۲۰ درصد تخفیف در ماه دوم خواهند شد.

شهردار کرج با بیان این‌که در بحث نوسازی نیز خبر خوبی برای شهروندان داریم، گفت: پلاک‌هایی که معوقه دارند، در صورتی که با پرداخت عوارض نوسازی تا پایان سال جاری، معوقات خود را نیز پرداخت کنند، مشمول جریمه نخواهند شد.

او با اشاره به اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر کرج نسبت به اعمال تخفیف برای خوش حسابان عوارض، افزود: در صورت پرداخت نقدی از تخفیف خوش حسابی ۳۱ درصدی بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار