امام جمعه کرج وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصریح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 14 January 2023

وقتی وارد برخی مکان‌ها می‌شویم، انگار در یک کشور اسلامی زندگی نمی‌کنیم

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه متقین در بروز مشکل شکوایه با کسی نخواهند داشت، گفت: کسی که از مصیبتی که به او وارد شده است شکوه بکند نزد دیگران از خداوند تعالی شکوه کرده است.               

وی با بیان اینکن امروز عده ای با حجاب که فرمان خداوند و عامل حفظ بانوان است، مقابله می‌کنند، اظهار کرد: این گروه می‌دانند اگر حجاب برود، عفت می‌رود و مرکز تربیت تخریب می‌شود. باید دقت کنیم که دشمنان این انقلاب اسلامی این روزها چگونه به این اصل می‌پردازند؟ البته قاعل بر این هستیم که همه افرادی که باید کاری کنند و کوتاهی می‌کنند، مسؤول هستند.قانون باید اجرا شود و از هیچ نباید ترسید فقط باید از خدا ترسید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود، اضافه کرد: باید از قدرت و اختیاری که به لطف خداوند در اختیار برخی قرار گرفته است در مسیر درست استفاده شود، باید سنگر عفاف و حجاب با قدرت حفظ شود.
وی تصریح کرد: باید برنامه ایجابی و اغنایی داشته باشیم، کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: همین کرج برخی از موسسه‌ها، مجتمع‌های تجاری و داروخانه‌ها و... که وارد می‌شویم تصور نمی‌شود که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم! 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار