کد خبر: ۱۰۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 09 October 2015
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تلاش ما نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان در بین خانواده‌ها است.

قدرت الله شمیرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، با تاکید بر لزوم انجام اقدامات عملی در این زمینه گفت: تلاش برای نهادینه کردن و فرهنگ سازی مسئله تسهیل ازدواج در بین خانواده‌ها و جوانان از مهمترین اقداماتی است که باید در طول سال به طور مستمر انجام شود.

وی با بیان آن که نباید تنها به برگزاری چند جشنواره و یا نمایشگاه بسنده کرد، گفت: هر چه بیشتر در جهت تسهیل ازدواج و تصمیم گیری صحیح جوانان در این مقوله تلاش کنیم به همان اندازه تمام جامعه را در مسیر رشد و تکامل قرار داده‌ایم.

شمیرانی ادامه داد: راه اندازی مراکز مشاوره پیش از ازدواج و پیش از طلاق توسط اداره کل ورزش و جوانان نیز از جمله اقداماتی در همین راستا است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که مشاوره در کیفیت زندگی زوجین و کسب مهارت‌های آن بسیار تاثیر گذار است، گفت: سازمان بهداشت جهانی بعد معنوی را به کیفیت زندگی اضافه کرده است که در همین راستا می‌توان با کمک مشاورین و روانشناسان، هوش معنوی و هوش هیجانی زوجین را پرورش داده و در مسیر درست هدایت کرد.

شمیرانی در پایان یادآور شد: آموزش و تقویت مسائلی همچون مدیریت خشم، مدیریت شادی، مدیریت روابط اجتماعی به مهارت‌های رفتاری و ارتباطی افراد کمک کرده و منجر به افزایش بهره وری زندگی زوجین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
چه جوری / درد را گفتی درمان راهم بگو/ جانم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار